18 Eylül 2012 Salı

Bir Çift Söz

Türkiye ismini sadece isimde bırakıp, satılmadık yer bırakmayan, özelleştirmedik kurum bırakmayan, şehitlere bir kaç diyip, açılım yapan. Bu da yetmiyormuş gibi milyonlarca lirayı Suriye'deki muhalifler için harcayıp muhaliflere silah dağıtan, Türkiye'de insan açlıktan ölürken ses çıkarmayıp, myanmarda müslümanlar ölüyor diye oraya yardım gönderen, müslüman müslüman diye götünü yırtıp, Irak'ta, Suriye'de müslümanları öldüren amerikaya diyarbakırdaki incirlik askeri üssünü açan, Atatürk'ü bu topraklardan silmek için varını yoğunu ortaya koyan, 19 Mayıs'ı, 30 Ağustos'u ve bunun gibi içinde Atatürk olan bir çok bayramı kutlatmamak için türlü türlü bahaneler uydurup, bu yılki 30 Ağustos'u Cumhurbaşkanı'nın kulağı rahatsız diye iptal eden, - adım gibi eminimki - 2013'teki yerel seçim tarihini bilerek 27 Ekim'e alan ve bu sayede 29 Ekim  Cumhuriyet Bayramı'nı seçim ayağına gölgede bırakıp, Cumhuriyet bayramını transit geçişe alan, Fındık 7 milyonken 3 buçuğa çeken, Karadeniz'i yok etmek için HES projeleriyle doğanın, derelerin ırzına geçen, eskiden yılda 1 kere ya da 2 kere evimizin balkonuna astığımız Türk Bayrağı'nı artık hergün şehit verdiğimiz için hiçbir zaman indirmememize sebep olan değerli Tayyip Padişah. Sana bir çift sözüm vardı, ben de içimden geçenleri yazdım. Ve şu konuda gerçekten seninle farklı olduğumu düşünüyorum. Senin inandığın Allah'la, benim inandığım Allah bir olamaz. İçinde Allah korkusu olan adam böyle davranamaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder