24 Nisan 2012 Salı

Sarı Kırmızı Şimşekler

Aslında bu yazımda sadece Orduspor Kulübü Yöneticilerinden Tamer Aktaş hakkında bir kaç şey yazıp bırakacaktım fakat bugün twitter'da rastladığım konuyu da yazmazsam düşüncelerime ters düşmüş olurum.

Orduspor Kulübü tarafından Taraftar Temsilcisi olarak yönetimdeki yerini alan Tamer Aktaş, Kulübümüzün Resmi Sitesi'nden yaptığı açıklamayı sizinle paylaşalım
          Tamer Aktaş:
 "Yeni yönetimimiz hayırlı olsun. Zaten içinizden biriydik. Her zaman yerim tribünlerdi. Her zaman taraftarımız ile sesimiz kısılana kadar Orduspor'u destekledim. Şimdi ise Orduspor'a yönetici olarak hizmet edeceğim. Taraftarlarımız ile çok iyi şeyler yapacağız. Birlikte hareket edeceğiz. Küçüklerime abilik, büyüklerime ise iyi bir kardeşlik yapmak istiyorum."
Şimdi de sizlere aynı adamın 17 Mart'ta twitter'ına yazdığı o mükemmel yazının resmini koyalım, resmini koyalım ki sonradan yaptığı açıklamalarda öyle bir şey yazmadım demesin.

 
Bilmiyorum farkettiniz mi ama yukarıda yaptığı açıklamada zaten "Ben Ordusporluyum" bile dememiş bu adam. Şimdi kalkıp da Orduspor Kulübü Taraftar Temsilcisi'ne "SEN GALATASARAYLISIN" damgasını vurmak, içinde sadece Orduspor sevgisini yaşatan bizlere yakışır mı? Bizim haddimizi bilmemiz gerekmiyor mu? Hiç taraftar, yönetime karşı gelebilir mi? Onlar ne derse o'dur ya hani. Bunu da görmezden gelin, buna da bahaneler bulun. Hatta UTANMAYIN, resmi siteden bir açıklama yapın "Tamer Aktaş twitter hesabı kullanmamaktadır." diye. Sonuçta karşınızda Büyük Orduspor Taraftarı var. Ne olmuş yani...

Şimdi gelelim diğer meseleye...

Buralara yazmaktansa tribünde gerekli mesajı gerekli yerlere iletmem gerekiyor (bunu zaten yapacağım) ancak sol serbest'e de yazmalıyım.

Kongrede alınan karar sonucunda Orduspor Logosundaki fındığı çıkardılar, yerine menekşe koydular. Sonra tepkiler çoğaldı, büyütmemek gerekir yazıldı. Taraftar susmadı. O zaman da konuşma yapan kızın dili sürçtü denildi. Sonra işin içine Pele Erol'u kattılar, onun ağzından açıklamalar yaptılar. Sonra Vali çıktı çok beğendiğini söyledi. Yani 180 kişinin yakın çevresi bu konuyu hep onayladı, Büyük Orduspor Taraftarı hariç.

Sonra Uğurcan Bey çıktı dedi ki, Ordu'dan Dünyaya Bakmayın, Dünya'dan Ordu'ya Bakın. Dünya'dan Ordu'ya baktığımda Menekşe'yle ilgili görebildiğim tek şey Orduspor'a verilen Mor Menekşeler ismi ve mor dağlarımızda yetişen Menekşeleri görebildim. Sonra  bakmaya devam ettim, bir şehrin geleceğini, geçmişini, kültürünü, kamyonet arkalarında gittikleri köyleri, bahçe altı yaptıkları o günleri, terledikçe su şişesini kafasına dikleyen insanları, saat 12:00 olduğunda duyulan "ameleee paydooos" sesini, fındıkları harmana seren evin çocuklarını, torunlarını, dedesinden bisiklet istediğinde fındıktan sonra diyen amcaları gördüm.



Bir de bugün Orduspor Kulübü'nün Resmi Sitesi'ni ve Mor Dem adında çıkardıkları çayı gördüm. Güzel düşünülmüş, gelir getirici şeyler bunlar. Mantıklı, alkışlayalım. Logoyu değiştirmek için götünü yırtan yönetimin Mor Dem için yaptırdığı standa Mor Şimşekler yazmasını alkışlayalım. Hatta oturduğumuz yerden kalkıp ayakta alkışlayalım. Bravo size, hepinize bravo...

//Tamer Aktaş twitter'a yazdığı yazıyı 24 Nisan 20120 - 18:57 itibariyle kaldırdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder