5 Ocak 2012 Perşembe

Hadi Camdan Atlayın


Hani her fırsatta da yazıyorum ya Türkiye'de yönetim tarafından destek görmeyen nadir taraftar gruplarından bir tanesiyiz. İlk yarıyı geride bıraktığımızda Trabzon dışında grup olarak organizasyon yaptığımız bi deplasman hatırlamıyorum mesela. Ben ve arkadaşlarım araba kiralayıp Karabük'e gittiğimiz de oldu, iki arkadaş anlaşıp Ankara'ya gittiğimiz de. Antalya'ya bile gittik. Ama tabi grup denen oluşum yok. Bireysel olarak gidiyoruz heryere. Trabzon deplasmanına da organizasyon yapıldı sözde. Bunu biz de ayarlardık. Giderdik otogara yatan arabaları tutar, arkadaşlardan toplardık aynı parayı giderdik. İşi uzatmadan asıl konuya gelecek olursak, Orduspor Kulübü, ilk yarı boyunca ne içerideki maçlarda öğrenci arkadaşlara yardımcı oldular, ne de deplasmanlarımızda bize destek çıktılar. Varsa yoksa para, medya. Başka düşündükleri bişey yok.

İlk yarı bitti transfer dönemi başladı. Hector Cuper getirildi takımın başına, İstanbul'dan, Samsun'a gelecek. Yönetim taraftarla masaya oturuyor, toplantı yapıyor. Ney efendim? Cuper'i karşılamamız lazım, meşalelerinizin hepsi bizden, gidiş-geliş ücretsiz ve sınırsız otobüs. Unutmadan Yalıköy'ün meşhur köftesinden de ısmarlamışlar otobüslerdeki herkese. Yöneticinin biri de çıkıp geçmişe sünger çekelim diyor(muş). Çekin tabi, cefasını biz çektik nasıl olsa üzerine istediğiniz şeyi çekin.

Bizim çocuklar da dayanamıyor tabi, bişeylerin değişmesini istiyor. Artık yönetim - taraftar bir arada olsun istiyor herkes. Ama ne çabuk unuttunuz birader bize yaptıkları şerefsizlikleri.


  • Rize'de hazırlık maçına deplasman yaptığımızda tribünde sadece 24 saniye kaldığımızı, 25. saniyeyi beklemeden çevik kuvvet bizi yaka-paça dışarı atarken, bu insanlar değil miydi? Kafasını çevirip başka şeylerle ilgilenen?
  • 19 Eylül'de oynadığımız hangi maça öğrencilere indirim uygulandı? 
  • Paralı amigolara verdikleri desteği unuttunuz mu?
  • Yıllardır kale arkasında üzeri açtık tribünde götünü yırtan bizlere karşılık, yeğenlerini, üniversite öğrencilerine destek amaçlı kapalı tribüne almadılar mı?
  • Bizi, renklerimizi, şehrimizi gelir kapısı olarak kullanmıyorlar mı? Samsunspor - Galatasaray maçı biletleri kale arkası 10, maraton 20. Ordusporumuz - Fenerbahçe maçı biletleri kale arkası 60, maraton 90 olmadı mı? Samsun - Galatasaray maçında bizim maratona verdiğimiz parayla adamlar VIP'te izliyor maçı. 
  • Bu insanlar değil miydi? Bizim taraftara ihtiyacımız yok, gelen paraya bakarız. diyen?
  • Biz değil miydik birader deplasmana giderken cep telefonlarımızı satan?
  • Biz değil miydik kardeşlerim otostopla deplasmana giden?
Ne çabuk unuttunuz bu günleri, anlamış değilim. Ya binlerce insan doğru yolda, ben kaybolmuşum bu dünyada. Ya da ben doğru yoldayım, binlerce kişiye okunsun dua. Ben kardeşlerimi kaybetmek istemiyorum arkadaş. Kendinize gelin. Bu yönetim Zeki'yle Murat'a yol vermedikten sonra dedikleri hiçbir şeyi yapmam. Yapana da hakkımı helal etmem. 

Bu şehrin tek gerçeği Fidangör, bu şehre ihanet eden herkesi önünde diz çöktürsün. Ben nasıl davranıyorsam paralı yalamalara, hepiniz de öyle davranın. Acımayın şerefsizlere. İnsan yüzüne çıkamasınlar daha.
Ulan gözünüzü açın birader ben daa ne diim size...

Yönetimdekiler söyledi beyler, camdan atlayacakmışsınız. Hadi camdan atlayın aşağıya. Ama şerefinizi yere düşürmeyin.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder