21 Aralık 2011 Çarşamba

Deplasmana Gitmek Ne Zormuş

Ne kötü bir durum. Daha dün cebimde 150 - 200 lira vardı. Şimdi de son 10 liramın 5'ini iddaa'ya verdim. Diğer 5 lirayla eve geldim. Sanırım hayatımda 6. kez oynuyorum iddaa'yı, 5'te 2 oranla iddaa'da kazanma ihtimalim yüksek gözüküyor ama hiç iyi değilim bu konuda, işte bunu çok iyi biliyorum.

Arkadaşlarımın bazıları alay ediyor benimle. İddaa oynamamın tek nedeni yarınki Trabzon deplasmanına gidebilmek. Malûm, Türkiye'de taraftara hiç destek olmayan bir yönetimimiz var. Bizim işimiz dilencilik değil, destek. Bunu söylemenize gerek yok. Ancak Türkiye'deki spor kulüplerini düşününce en azından bir miktar yardım bekliyor insan ister istemez.

Özellikle Karadeniz'i düşünecek olursak, cebinden 5 kuruş para çıkmadan deplasman yapan taraftarların başında Rizespor taraftarı gelir. Sonra Trabzonspor taraftarı.

Giresunspor taraftarı da yönetimden az çok yardım alıyor. En azından kulüp altyapı otobüslerini veriyor adamlara. Samsun desen zaten en lüks otobüslerle deplasman yapıyor.

Biz de deplasman yapabilmek için evimizdeki eşyaları satıyoruz. Cep telefonlarımızı satanlar var. Benim gibi iddaa oynayanlar da vardır. Deplasman öncesi 3-4 gün amelelik yapıp çalışanlarımız da var.
Yani;
Biz sevilmesi en zor olan renkleri sevmişiz, engelimiz zor, derdimiz çok olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder