8 Şubat 2012 Çarşamba

Geciken Bir Yazı | Fenerbahçe Maçı

İçeride oynadığımız Fenerbahçe maçından bahsetmek istiyorum biraz, şu sıralar buralara pek uğramadığım bi gerçek ama elimden geldiğinde uğramaya çalışıyorum. Yine konumuz Giresun.
Bu insanlara bir türlü ısınamıyorum, Karadeniz'imizin yüz karaları demekten de hiçbir zaman çekinmeyeceğim. Facebook ve Twitter'da giresunluların övündükleri fotoğrafı yüklemek istiyorum. Ordusporumuz - Fenerbahçe maçı, fenerbahçe tribünlerinden bir görüntü. Bir de paylaşırken "Ordululara Kapak" diye yazmışlar. Ne demeliyim bilmiyorum. İşte o fotoğraf, büyük hali için üzerine tıklayın. Üstteki pankartta yazanla gurur duyuyorlar. Zaten maç sonrasında fblileri taşıyan otobüslere baktığımda, 4 tane 28 plaka, 2 tane de 53, 2 tane 61, 78 ve 29 plakalı araçlar vardı. Tribünde de Giresun GFB ve Rize GFB yazılı pankartlar vardı. Giresun ve Rize diye bağırdılar utanmadan. Memleketsiz Köpekler ! Bir de otobüslerin biri Bulancak Belediyespor'un takım otobüsüydü. Belediyenin otobüslerini nerelerde kullanıyorlar ! bu da işin diğer bir yönü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder