4 Mayıs 2011 Çarşamba

Yandaş Haber Merkezi morbeyaz.net

Bu haberi yaparak reklamını yapmış olsam da, düşüncelerimi yazmazsam rahat edemeyeceğim. http://www.facebook.com/Fidangor adresinde teleferikle ilgili bir şey paylaşılmış, paylaşan arkadaş da cemaatteki fettoşçuların hoşuna gitmeyecek türde bişey yazmış. Bunu gören morbeyaz.net 'in yöneticisi de kişisel cemaat görünümünü bozmayarak Fidangör'e leke atmakta buluyor çareyi ve başka bir yandaşının sorduğu soruya "Başkandan denizliye giderken mazot alacaklardır ne ayak olacak..." diye cevap veriyor.



Şimdi Önder Yılmaz kardeş Fidangör olarak Denizli'ye giderken keşke belediyeden veya başka biryerden mazot alabilsek de bu yazdığın şey doğru olsa. Keşke diyorum, çünkü belediyenin bu konuda bize destek vermesine çocuklar gibi sevinirim. Cebimizden otobüs parası 60 lira vereceğimize 30 lira vermiş oluruz ki, sizin yandaşlarınız Murat Hazinedar''ın reklamını açık şekilde yapıyor, kalkmış bize bu grup siyaset için mi kurulmuş diyorsunuz. Sizin bu yazdıklarınıza " Dinime söven de müslüman olsa! " diye cevap veresim geliyor.

Orduspor herkesin kaldıramayacağı bir takımdır. Dikkat edin kendinize...

Ayrıca belediyeden yardım alacak olsak buna sizin de sevinmeniz gerekiyor. Ordu Belediyesi, taraftara yardım ediyor gibisinden ki üstte yazdım ama yine yazacağım sizin yandaş adamlarınız Kütahya'ya giderken kimden yardım aldı ve şu an sitelerinde kimin reklamı var? Önce bi bunu göz önünde bulundur.

Burası soL Serbest Blog, bende cemaat ve cemaatçi düşmanı birisiyim. Referanduma " Evet " veren bir insanı ADAM yerine koyup da sana cevap yazıyorsam bu senin şerefsizliğinden değil, benim adamlığımdan kaynaklanıyordur.

Fettoşuna, tayyipciğine, yalakalarına, yandaşlarına, cemaatçilere, yobazlara, koyunlara soL Serbest'ten selam ola...

2 yorum: